Nejčastější dotazy

OBJEDNÁVKY

Jak zjistím stav své objednávky?

Pokud jste registrovaní zákazníci, zjistíte stav své objednávky po přihlášení. V opačném případě se na stav své objednávky kdykoli můžete informovat mailem, nebo telefonicky. Připravte si k tomuto účelu číslo objednávky.

Jak zjistím cenu dopravy?

Cenu dopravy zjistíte v článku Ceny dopravy. Nad stanovenou hodnotu objednávky je vždy doprava zdarma.

Jak rychle mi zboží doručíte?

Máme vlastní velký sklad v Pardubicích pro celou ČR a Slovensko. Pokud je u zboží na internetu uvedeno skladem, je skutečně skladem. Objednávky doručujeme do dvou pracovních dnů. Při objednávce do 12hodin v pracovní den vám zásilku doručíme většinou do druhého dne. O vyřízení objednávky budete informováni pomocí e-mailu, případně SMS zprávou. Všechny objednávky odesíláme velmi rychle s výjimkou osobních odběrů. Osobní odběry systémem Zásilkovna.cz jsou nejpomalejším, i když zároveň nejlevnějším způsobem dopravy.

Proč mi nepřišel potvrzovací mail?

Pravděpodobně jste uvedli špatný e-mail do objednávky. Všem zákazníkům odchází potvrzovací mail automaticky. Nějakým nedopatřením se mail také mohl ocitnout ve spamovém koši. Ozvěte se e-mailem, nebo telefonicky, váš mail opravíme, aby vám informace o stavu objednávky chodily správně.

Chci zboží zaslat až později, kam mám tuto informaci uvést?

Pokud děláte objednávku s předstihem, uveďte nám do poznámky, kdy si přejete zboží zaslat. Pošleme vám produkty podle vašich instrukcí třeba později.

Jak přidám, nebo uberu nějaké zboží z dokončené objednávky?

Můžeme vám objednávku upravit v systému i poté, co je odeslána. Ozvěte se e-mailem, nebo telefonicky, vaši objednávku upravíme podle vašich představ v systému.

PLATBY
Jak mohu platit za zboží?
Můžete si vybrat z mnoha bezpečných a pohodlných metod plateb. Bližší informace najdete na stránce Možnosti platby.

Vybral jsem si bankovní převod, ale údaje k platbě mi nepřišly.
Údaje k zaplacení objednávky předem odesíláme e-mailem. Pokud vám e-mail nepřišel, kdykoli vám jej můžeme zaslat znovu. Platit také můžete samostatně na bankovní účet Raiffeisenbank 5329386001/ 5500, variabilní symbol je vždy číslo vaší objednávky.

Jak zjistím, že je moje objednávka zaplacena?
Potvrzení o zaplacení objednávky předem odesíláme e-mailem. Pokud vám z jakéhokoliv důvodu mail nepřišel, můžete se na zaplacení kdykoli informovat. Připravte si k tomuto účelu číslo objednávky. Může se stát, že systém platbu nepřipíše, nebo ji připíše špatně (například z důvodu chybějícího, nebo špatně zadaného variabilního symbolu). Objednávku pak stále evidujeme jako nezaplacenou. V takovém případě vám platbu kdykoli dohledáme a připíšeme ručně na vaši žádost.

Kde si mohu vytisknout daňový doklad?
Faktura je vždy součástí každého balíku a slouží mj. jako záruční list. Daňový doklad si můžete také vytisknout kdykoli po přihlášení ve svém účtu.

Platba kartou neproběhla úspěšně, co mám dělat?
Pokud vaše platba kartou v objednávce neproběhla úspěšně z jakéhokoli důvodu, vrátit se již nelze. Vaši objednávku můžete zaplatit bankovním převodem na účet Raiffeisenbank 5329386001/ 5500 , variabilní symbol je vždy číslo vaší objednávky.

ZBOŽÍ
Jsou hračky zdravotně nezávadné?
Hračky a dárkové předměty jsou zdravotně nezávadné. Zboží nakupujeme jen v rámci EU, nikoli přímo v Číně. Dodavatelé jsou spolehliví, dováží své produkty do EU a zajišťují jim všechny potřebné bezpečnostní a hygienické certifikáty. Všechny produkty splňují normy EU.

Zakoupené zboží mi nevyhovuje, mohu jej vrátit?
Zboží můžete vrátit do dvaceti dní od doručení bez udání důvodu a my vám vrátíme peníze. Produkt zašlete pokud možno nepoškozený, v původním obalu na adresu, kterou najdete v článku Kontakty.

Zboží není skladem, kdy bude dostupné?
Informace o dostupnosti zboží jsou aktuální. Pokud je u zboží uveden stav skladu na dotaz, zboží není v tuto chvíli skladem v ČR. Na produkt se můžete kdykoli informovat e-mailem, nebo telefonicky. Pokud je produkt dlouhodobě nedostupný, bývá zpravidla vyřazen z nabídky a nezobrazuje se.

U zboží chyběl český návod, jak je to možné?
Všechny jednotlivé produkty polepujeme a opatřujeme českým návodem. Ke každému produktu máme návod k dispozici také v elektronické podobě. Když u produktu není návod, pravděpodobně nebyl omylem přiložen chybou zaměstnance. Návod vám kdykoli rádi zašleme na vaši e-mailovou adresu, nebo si jej můžete sami stáhnout po přihlášení na našich stránkách v detailu produktu.

MARKETINGOVÉ AKCE
Nepřeji si zasílat akční nabídky. Jak se mohu odhlásit?
Výhodné nabídky zasíláme jenom našim zákazníkům, kteří o ně mají zájem a dali nám k tomu souhlas. Pokud jste z nějakého důvodu dostali e-mail s nevyžádanou nabídkou, jedná se o omyl, za který se omlouváme. V každém e-mailu máte možnost se odhlásit samostatně. Na vaši žádost vás z databáze e-mailů samozřejmě kdykoli vyřadíme také ručně.

Nejde mi uplatnit slevový kupón, jak je to možné?
Slevový kupón se zadává do objednávky a musí se potvrdit. Po jeho potvrzení tlačítkem se hodnota slevy automaticky odečte z hodnoty nákupu- slevu tedy již vidíte v nákupním košíku. Pokud se vám opakovaně nedaří slevu uplatnit, jedná se o výjimečný omyl. Ozvěte se nám telefonicky, nebo e-mailem, slevu odečteme ručně v našem systému.

Můžete mi poslat zapomenuté heslo?
Pokud jste registrovaný zákazník a nemůžete se přihlásit, protože jste zapomněli své přihlašovací údaje, můžete si o ně požádat vpravo nahoře pod odkazem Přihlášení/ Zapomenuté heslo.

DORUČENÍ BALÍKU
Nestihl jsem si vyzvednout balík a pošta jej zaslala zpět k vám. Co s tím?
Vrácené zásilky zaznamenáváme, zákazníkům posíláme zprávu, nebo telefonujeme a čekáme na jejich vyjádření. Pokud si přejte balík poslat znovu, samozřejmě vám ho rádi pošleme. V tomto případě ale účtujeme znovu poštovné ve stejné výši jako při prvním pokusu o doručení.

Kde najdu seznam výdejních míst?
Výdejní místa systému Zásilkovna.cz, které využíváme pro osobní odběry najdete v článku Výdejní místa.

Výdejní místa jsou vaše pobočky?
Ne, výdejní místa nejsou naše pobočky. Jedná se o systém výdejních míst Zásilkovna.cz. Vaši zásilku tam nejprve musíme zaslat. Teprve potom si ji můžete vyzvednout. Vyzvednutí na osobní odběr není rychlejší, ale pouze levnější způsob dopravy.

REKLAMACE
Jak u vás mohu zboží reklamovat?
Reklamovat můžete zboží s platným daňovým dokladem a reklamačním listem, který si můžete stáhnout zde. Zboží odešlete zpět na naší adresu a zvolíte si buď jeho výměnu, nebo vrácení peněz. Více podrobností o reklamaci zboží najdete v článku Snadná reklamace.

Jak se mám informovat na aktuální stav reklamace?
S reklamacemi skutečně neděláme žádnou vědu, jejich vyřízení neprotahujeme a snažíme se maximálně vyřizovat vše ve prospěch zákazníka. Pokud se ale chcete informovat na aktuální stav své reklamace samozřejmě kdykoli můžete e-mailem, osobně, nebo telefonicky. Připravte si k tomuto účelu číslo svého daňového dokladu.
Odeslat článek známému   Vytisknout